Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

 Dengan berbesar hati mengumumkan yang kami akan membuka peluang pelaburan bersama kami di dalam perniagaan kereta sewa atau lebih dikenali dengan pajakan kereta sewa.

Mungkin ada yang takut ataupun trauma memandangkan situasi terbaru yang menggemparkan negara baru-baru ni mengenai pajakan kereta pada syarikat-syarikat  atau individu-individu yang tidak bertanggungjawab. Usah risau, Insyalla beri kami peluang untuk menerangkan konsep yang kami bawa di dalam perniagaan kereta sewa untuk pertimbangan anda.

Mengapa kami? Kerana kami merupakan syarikat yang sudah beroperasi selama 4 tahun, dan kami tidak akan sekali-kali menjanjikan matahari, bulan atau bintang kepada bakal pelabur  kami sebelum


melakukan pajakan kereta sewa. Malah, kami sendiri akan menapis para pelabur sebelum memberi peluang melabur bersama kami kerana adalah penting untuk kami mempunyai individu-individu yang mempunyai 'mindset' pelabur dan seorang yang redha diatas pemberian-NYA. Kerana kepada ALLAH lah kita patut berdoa dan berserah setelah semua usaha dilakukan.


Dipendekkan cerita, kami kembali membuka peluang ini adalah kerana ingin memenuhi permintaan Kereta Sewa KLIA2, Kereta Sewa Nilai dan Kereta Sewa Seberang Jaya yang semakin meningkat meskipun di dalam suasan ekonomi negara kita yang agak lembab ini, Alhamdulillah. Di samping itu pembukaan cawangan baru kami di Kota Warisan, Sepang  juga antara sebab mengapa kami membuka peluang pelaburan demi memberi perkhidmatan kereta sewa di kawasan Sepang KLIA dan kawasan sekitar.


Gambar-gambar diatas merupakan pelabur kami yang meletakkan dua biji kereta untuk dijadikan kereta sewa bersama kami.

Secara kasarnya, konsep pelaburan kereta sewa ini boleh dilakukan dalm bentuk :-

  1. Belian kereta baru melalui pinjaman
  2. Belian kereta secara tunai
  3. Sambung bayar kereta

Untuk keterangan lebih lanjut anda boleh membaca Konsep Pajakan Kereta Sewa.
 atau anda hubungi saya untuk keterangan dan tapisan untuk anda dan kami melakukan timbang tara bersama sebelum setuju melakukan kerjasama. Adalah penting anda mendapat penerangan lengkap berkenaan faedah dan risiko pelaburan kereta sewa.

*** Tempat untuk melakukan pelaburan adalah TERHAD
PELUANG PELABURAN KERETA SEWA : 



Hubungi saya untuk temujanji,

Amsyar
+60129712181(Direct Line)
Kereta Sewa KLIA2 Nilai
Kereta Sewa KLIA Sepang
Kereta Sewa Seberang Jaya

0 comments:

Post a Comment

 
Top