tempahan kereta sewa untuk cuti sekolah boleh dibuat seawal yang mungkin. Kalau lambat tempah kereta sewa terutamanya time-time percutian panjang.
Seperti musim perayaan juga seperti ketika Hari Raya Puasa, Hari Raya Haji atau Deepavali, banyak kereta akan ditempah awal-awal. Seperti contoh pada Hari Raya yang lepas, semua kereta sewa kami sudah habis ditempah semenjak minggu pertama Ramadhan. Walaupun syarat yang kami kenakan untuk sewa kereta pada musim perayaan ialah minimum seminggu, namun sungguh tidak diduga tempahan kereta habis dengan begitu cepat sekali.
Time-time cuti ni memang banyak yang kahwin dan sememangnya kereta jenis-jenis MPV seperti Alza, Exora memang laris seperti pisang panas. Jadi, untuk elakkan anda menggigit jari untuk mendapatkan kereta sewa, sila berhubung dengan pihak kami di 019-7248777 untuk pertanyaan dan tempahan

Kecewa nak sewa kereta tak dapat?

Apa boleh buat, walaupun bak kata pepatah Melayu, biar lambat asal selamat, namun kalau bercakap pasal booking kereta sewa, kalau lambat alamat menggigit jarilah jawapannya.
Tempahan kereta sewa bukan sahaja boleh dilakukan pada musim perayaan malah bila-bila masa yang anda suka. Dan apabila booking sudah dibayar maka pihak kami akan terus lock kereta sewa anda di dalam jadual sewa kereta kami.
Jadilah penyewa dan seorang yang terancang ! Plan awal-awal dan book awal-awal untuk mengelak menggigit jari sendiri.

0 comments:

Post a Comment

 
Top